Zoom In: קייטרינג שף בטבע

קייטרינג לחתונה בטבע

קייטרינג שף בטבע מזמין אתכם לחוויה קולינרית ייחודית שתהפוך את האירוע הבא שלכם לבלתי נשכח. בר או בת מצווה, יום הולדת, וכמובן חתונה – האורחים לא יפסיקו לדבר עליו. אם רק תתנו למומחים של שף בטבע לעשות את מה שהם יודעים.

תפריט בשרי או חלבי לאירוע שלכם

קייטרינג שף בטבע מציע מגוון תפריטים לכל אירוע.

  • תפריט אסאדו. תפריט בשרי עם נתחי בשר איכותיים צלויים על גריל איכותי בסגנון אסאדו דרום אמריקאי. לצד הגריל תפעל גם מעשנת בשר מקצועית, ממנה יצאו נתחים עסיסיים וריח שאי אפשר לעמוד בפניו.
  • תפריט חלבי. בשיתוף רשת הקונדיטוריות עוגות דה לה פה (De La Paix), המתמחה בעוגות שמנת מעולות וקינוחים ייחודיים. המזנון יכלול מבחר עשיר של סלטים, קישים ופשטידות, לחמים ומאפים טריים, פסטות ברטבים מפתיעים, דגים ועוד.

בקייטרינג שף בטבע מתקיים חיבור מושלם בין שפים מקצועיים, טבחים מצטיינים ומלצרים ואנשי צוות אדיבים, היודעים היטב את מלאכתם.

קייטרינג לחתונה

מעבר לתפריט המגוון והעשיר, קייטרינג לחתונה מבית שף בטבע הופך את המקום בו מתקיים האירוע לכזה שלא רוצים ללכת ממנו. פינות ישיבה נוחות, בר משקאות עמוס בכל טוב, תאורה מרהיבה, ניקיון, קייטרינג שף בטבעגנרטור, הצבת השולחנות, במה לאירוע, חופה – כל זה ועוד עלינו, וכמובן שנתחשב בכל בקשה מיוחדת של בעלי האירוע ונעשה הכל כדי למלא אותה.

מחירים נוחים, מקצועיות מלאה
בשף בטבע יעשו הכל כדי שהאירוע שלכם יהיה חד-פעמי, בלתי נשכח וכזה שיישאר עוד זמן רב בלב, וכל זה בלי להשאיר חור גדול בכיס.
השילוב של מקצועיות, הבנת צרכי הלקוח ורצונו, אוכל מעולה ואיכותי, שירות מכל הלב ומחירים סבירים ביותר עושה את קייטרינג שף בטבע לבחירה מס' 1 שלך לקראת האירוע שלכם.

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן – המקום המושלם לאירוע שלכם

קייטרינג שף בטבע בעלי התמחות  ייחודית המאפשרת לכם לקיים אירועים במקומות מיוחדים, שיתאימו בדיוק לכם ולאירוע שאתם מתכננים. אנשי שף בטבע יעזרו לכם למצוא את המיקום הטוב ביותר לחתונה או לאירוע שאתם מתכננים. בחורשה מצילה, בנווה מדבר, חוף הים, מטע מלבלב, פרדס פורח, בריכה, חצר הבית – כל אלה יכולים להיות שלכם לערב אחד מופלא וקסום.

 אנחנו מבטיחים להגיע לכל מקום ולהעניק לו את הטאץ' היוקרתי ליצירת אירוע איכותי, מרגש ובלתי נשכח. נלווה אתכם לאורך כל הדרך, מהתכנון והחלום ועד לקיפול המפית על השולחן.

 להתראות!

פוסט זה פורסם בקטגוריה קייטרינג. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.