מתנות לאורחים בחתונה

מתנות לאורחים בחתונה

בעבר היו נותנים למשתתפי החתונה סוכריות דרז'ה עטופות בטול, אך בשנים האחרונות התפתח מנהג מקסים של מתן מתנות לאורחים בחתונה, שבאמצעותן בני הזוג מודים למשתתפים באירוע שלהם. סוגי המתנות וטווח המחירים שלהם משתנים בין זוג מתחתנים אחד למשנהו, אך ברוב האירועים ניתנת לאורחים תשורה כלשהי על השתתפותם.

מתנות אכילות לאורחים בחתונה

הסוג הראשון של מתנות לאורחים בחתונה הוא שכלול של סוכריות הדרז'ה מפעם. כיום מתחתנים יכולים לבקש משוקולטיירים להדפיס על שוקולדים משפט תודה, את שמותיהם ואת תאריך החתונה ולתת לאורחיהם שקית של שוקולדים איכותיים כמזכרת.

גם נשיקות, אלו שעשויות מחלבונים, הפכו למתנה אישית ומקסימה משום שניתן להדביק עליהם שקפים אכילים עם הפרטים שלכם. ניתן ליצור נשיקות במגוון צבעים ולתת כך שקית מזכרת מקסימה וטעימה.

צנצנות של ריבות או ממרחים שהוכנו על ידי בני הזוג, נארזו יפה והושמו על כל שולחן, הן מתנות מקסימות לאורחים בחתונה, משום שהן מערבות השקעה אישית ובהיותן משמחות וטעימות.

עם זאת, חשוב לוודא שלא תתקלו בבעיות עם מקום האירוע בנוגע לכשרות המתנות שתביאו.

מתנות מצולמות לאורחים בחתונה

מגנטים הפכו כבר להיות חלק בלתי נפרד מחתונות, בשל היותם מתנה אישית למצולם ומשום שהם מהווים מזכרת מהאירוע בזכות הכיתוב במסגרת שלהם. אם המגנטים טובים, זוהי מתנה שיכולה להחזיק שנים, ולהזכיר לאורחים שלכם את האירוע שלכם בכל פעם שהם פותחים את המקרר.

לצד המגנטים הצטרפו גם תיבות צילום, כאלו שבהם האורחים יכולים להצטלם ולצאת עם סרט שעליו תמונות שלהם. מכיוון שתיבות הצילום דורשות מעורבות אקטיבית, לא יתכן מצב שבו אורח שירצה תמונות שלו לא יזכה להם, כפי שיכול לקרות כאשר צלמי מגנטים מצלמים. גם על התמונות מתיבת הצילום יש בדרך כלל תזכורת לאירוע ממנו הגיעו.

מתנות עם ערך מוסף

יש מתחתנים שבוחרים במתנות לאורחים בחתונה שיש להן ערך מוסף, כמו למשל מתנות שיוצרו על ידי אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, וכל ההכנסות מקנייתן עוברות לסיוע לאוכלוסיות אלו. מתנות אלו כוללות שתילים למזכרת, נרות, סבונים, חמסות מעוצבות, וכן הלאה.

גם שימוש באלמנטים מהחג הקרוב כמתנה לאורחים בחתונה יכול להיות נחמד. מתן צנצנת דבש קטנה לאורחים בחתונה שמתקיימת לפני ראש השנה, שתיל לפני ט"ו בשבט, או מסכה בחתונה שלפי פורים, יעשו לאורחים שמח, ויזכירו את החתונה שלכם גם בחג המתקרב.

מתנות מושקעות ממש

חלק מהמתחתנים שעורכים את החתונה שלהם בקרבת ים או בריכה, קונים לאורחים שלהם כפכפי ים במגוון מידות מהם יוכלו לבחור. מתחתנים אחרים שמתחתנים בגן בתקופות בהן מתחיל להיות קריר, רוכשים עבור המשתתפים שאלים או כרבוליות אותם יוכלו לקחת ורוקמים עליהם את שמותיהם ותאריך החתונה.

התחום של מתנות חתונה לאורחים הוא תחום נרחב, ועליכם למצוא את עצמכם בו הן מבחינת החיבור האישי והן מבחינת המחיר. קל להתפתות להוצאה גדולה בתחום הזה, אך עליכם לזכור גם כי הסכום יוכפל בכמות האורחים שלכם ולוודא שהתקציב שלכם מאפשר זאת.

פוסט זה פורסם בקטגוריה לב האירוע. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.