אסתטיקה וקוסמטיקה לפני החתונה

טיפולים אסתטיים וקוסמטיים לכלה לפני החתונה

החתן והכלה הם האטרקציה המרכזית בכל חתונה, ולכן מחשבה רבה מושקעת בהכנות שלהם – בחירת שמלת כלה ובחירת בגדי החתן חשובה לא פחות מבחירת האולם (ויש שיאמרו אף יותר…), בחירת עיצוב השיער והאיפור וחשוב לא פחות – הכנות קוסמטיות ואסתטיות הנדרשות.

הודות לטכנולוגית הצילום החדישה המאפשרת צילומי חתן וכלה ובאיכות HD תמונות החתונה יוצאות יפות מתמיד כיום, אך מצד שני גם עשויות להיות כה חדות ואיכותיות עד שכל כתם או פגם קט נראים בתמונה גם הם. זו סיבה נוספת לכך שכלות (וחתנים) רבים משקיעים בהכנות קוסמטיות זמן רב טרם החתונה ובמאמר זה נעמוד על מספר תהליכי אסתטיקה וקוסמטיקה נפוצים ומבוקשים במיוחד בקרב המתחתנים, ומתי מומלץ להתחיל בהם.

שיניים

שמירה על בריאות השיניים חיונית תמיד ולא רק כהכנה לחתונה, אך בהחלט ניתן להוסיף על שגרת הבדיקות והטיפולים השוטפת גם בחינת שיפור המראה של השיניים מבחינה קוסמטית. יישור שיניים, למשל, הוא תהליך ארוך למדי ומצריך לעתים לפחות שנה של טיפולים לפני שהשינוי ניכר ועל כן יש לקחת זאת בחשבון.

הלבנת שיניים, לעומת זאת, הינה טיפול קוסמטי קל וקצר יחסית שאינו מצריך הכנות זמן רב מראש. ככל שהטיפול קרוב יותר למועד החתונה כך גם הלבנת השיניים תשמר. כמובן שמומלץ במקביל להמעיט בצריכה מזון/משקאות/עישון המזרזים את הצהבת השיניים: קפאין, קקאו, משקאות מוגזים ועוד.

שיזוף מלאכותי

עוד טרנד מבוקש, במיוחד בחתונות החורף, הוא שיזוף מלאכותי. כבר אין צורך לסכן את הבריאות בשעות צלייה בשמש הקופחת הישראלית – כיום יש מכונים רבים בישראל המספקים מיטות שיזוף או שיזות בהתזה שהנו בריא יותר. אנו ממליצים בחום לבצע כחודש לפני החתונה שיזוף ראשוני כדי לראות את תגובת העור ואת התאמת הגוון בכדי שאפשר יהיה לתקן בהתאם במועד הקרוב ביותר לחתונה.

הסרת שיער

נושא כאוב, תרתי משמע, עבור כלות וגם חתנים. לפני החתונה בהחלט מומלץ לעבור טיפולי הסרת שיער, כשהשיטות הנפוצות הן שעווה ולייזר. טיפולי לייזר הינם ממושכים ומאחר ובין טיפול לטיפול צריך גם תקופת זמן כדאי בהחלט להתחיל בטיפולים זמן רב לפני בכדי לעמוד על תגובת העור לטיפולים.

הסרת שיער פנים בחוט/פינצטה/שעווה מומלץ לבצע לפחות חמישה ימים לפני מועד החתונה עצמה, בכדי להימנע מאדמומיות בעור שעשויה להפריע לאיפור ולהשפיע גם על הצילומים.

בניית ציפורניים

הרגע המונצח בתמונה בו עונד החתן הנרגש את הטבעת על אצבעה של אשתו הטרייה בחופה הינו רגע המצריך גם הוא הכנות לא מועטות של אסתטיקה וקוסמטיקה. בניית ציפורניים אפשר לעשות באותו היום של החתונה בסלון הכלות אך יש לזכור כי זהו תהליך ארוך.

בנייה וצביעת הציפורניים לפני עשויה להיות בעייתית בעת הטבילה במקווה ולכן מומלץ לברר עם הבלנית במקווה מה המדיניות הנהוגה במקום לגבי ציפורניים צבועות.

פנים

טיפול פנים אצל הקוסמטיקאית חשוב מאוד בהכנות לחתונה. זה הזמן להמריץ את העור, להסיר תאי עור מתים ולנקות את הנקבוביות. מאחר ולעתים הטיפולים גורמים לאדמומיות בעור מומלץ גם כן לעבור את הטיפול לפחות שבועיים-שלושה לפני החתונה. 

הכנת העור והנפש

העור שלנו לעתים קרובות משקף בצורה מושלמת את מחשבותינו ונפשנו. לכן, בחודשים העמוסים שלפני החתונה, מעבר לטיפולי אסתטיקה וקוסמטיקה שמתכננים, לקרמים, למסכות היוקרתיות ולטיפולי היופי חשוב לפחות אחת לשבוע לקחת פסק זמן, להתרגע יחד באמבטיה ריחנית עם מוסיקה נעימה, ולזכור שבסוף ההכנות ממתין היום המאושר בחייכם.

עוד המלצה טובה לשמירה על בריאות וחיוניות העור היא לא לשכוח שהרכיב הטוב והמזין ביותר לעור הפנים הוא שתיית מים. הקפידו לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום (גם בחורף) וזכרו ליהנות מהתהליך.

במידה ואכן הלחץ והעומס עשו את שלהם ופגעו בבריאות העור שלכם, ממש רגע לפני החתונה, לא צריך להילחץ. קיימות כיום שיטות טיפול טבעיות ונפוצות לטיפול כמעט בכל בעיית עור או חלילה מחלת עור. בין אם תבחרו בטיפול בדיקור סיני, או שימוש במשחות על בסיס צמחי, מומלץ להתייעץ עם מטפל מומחה בנוגע לשיטות טיפול במחלות עור באמצעות רפואה משלימה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה הכלה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.