הכנות לחתונה – כל מה שאת צריכה לדעת להכין לקראת היום הגדול

חתונה הפוכה

ביום החתונה את רוצה להיראות יפה ומיוחדת, אנחנו נעזור לך בכך באמצעות המלצות וטיפים שונים כיצד לוודא שכל פריט שאת תשתמשי בו, ידאג להבליט את הייחודיות שבך.

לא מעט סיפורים, אגדות, ספרים וסרטים עוסקים ביום החתונה ובהכנות אליו. אין ספק שמדובר באחד הימים החשובים והמרגשים ביותר בחייו של כל אדם, אך בשביל שהיום הזה יהיה חגיגי ומיוחד, צריך להתכונן אליו בהתאם ולוודא שכל הפרטים יושלמו. כך כשמגיעים לאולם בשביל לערוך את טקס החופה ולחגוג, לא יקרה שום דבר שיעיב על האירוע.

אך מעל לכל הפרטים שמגבשים את האירוע, עומדת הכלה אשר עבורה זה יום מיוחד ועל כן היא רוצה להיראות יפה באופן לא רגיל, שכן היא עומדת במרכז העניינים. מכאן שעליה לדאוג שיש לה שמלת כלה מיוחדת, שהיא עונדת תכשיטים שמבליטים את היופי שלה, עליה לדאוג לסידור שיער ואיפור, וכמובן שעליה גם לוודא שגם הבנות שמלוות אותה, השושבינות, ייראו מיוחדות ויפות, כיאה לבנות ליווי של כלה.

הכנה לחתונה – מהיכן מתחילים?

השלב הראשון של הכנה לחתונה מבחינת הכלה היא הזמנת שמלה. כאן עליה להחליט האם היא בוחרת שמלה מתוך שמלות כלה סטנדרטיות, שמלת כלה לבנה עם מחוך ועיטורים מסוגים שונים או שמא היא מעדיפה לבחור מבין שמלות כלה צנועות אשר מכסות את רגליה וידיה (שמלות כלה אלו אופייניות כמובן בעיקר בקרב הציבור המסורתי, דתי וחרדי) או שהיא מעדיפה שמלת כלה שונה, קלילה יותר. כלות רבות בוחרות היום לוותר על שמלות כלה טיפוסיות מתוך הבנה, שאחרי החתונה לא תהיה לשמלה עוד שימוש וחבל להשקיע בכך כסף רב. זאת להבדיל משמלות בת מצווה למשל, אותן הן יכולות להמשיך וללבוש הרבה אחרי שהאירוע חלף.

נקודה נוספת לגבי שמלות מתייחסת למה שאמורות ללבוש השושבינות. יש כלות שמעדיפות שהן ילבשו שמלות שושבינות דומות, בעלות צבע ומאפיינים דומים, בכך ליצור תיאום ביניהן. עם זאת עדיף שכל שושבינה תחליט בעצמה איזו שמלה היא לובשת, כך היא תבחר שמלה שמתאימה לה ונראית עליה טובה.

מתקדמים לשלב השני של הכנה לחתונה

אחרי בחירת שמלת כלה, יש לחשוב על אלמנטים אחרים מבחינת האישה, למשל תכשיטים לכלה, האם היא תענוד שרשראות, צמידים, עגילים או שהיא תסתפק בטבעת אשר החתן יניח על האצבע שלה? כלות רבות בוחרות להשתמש בתכשיטים בעלי מסורת ומשמעות משפחתית.

חשוב לזכור, החתונה נמשכת מספר שעות וכאן עולה השאלה גם, כמה יהיה נוח לכלה לרקוד ולהסתובב בין אנשים עם מגוון תכשיטים עליה. כמו כן, מאחר והדבר העיקרי במראה של הכלה הוא השמלה, אין צורך שהתכשיטים יתפסו את הפוקוס ממנה.

שלב שלישי בהכנות לחתונה – איפור ועיצוב שיער

השלב האחרון גם מבחינה כרונולוגית הוא איפור ועיצוב שיער. שלב זה מתבצע ביום החתונה עצמו, שעות לפני האירוע, אך יש לשריין מקום אצל מעצב שיער ומאפרת מספר שבועות מראש. לשם כך רצוי לפגוש מספר מעצבים ומאפרות, בשביל להחליט באיזה סגנון של עיצוב שיער ואיפור משתמשים בחתונה. מצד אחד מדובר באירוע מיוחד אך מצד שני זה אירוע ארוך, אשר סביר להניח שירדו בו הרבה דמעות וכן מזג האוויר ישפיע עליו גם כן. אלו דברים שצריך לקחת בחשבון כשבוחרים בסגנון איפור או עיצוב שיער.

לסיכום, כפי שאפשר לראות הכנות לחתונה דורשות דגש על פרטים שונים בכל הקשור למראה בו בוחרת הכלה לאירוע, אך אם עושים את זה נכון, אין ספק שהיא תיראה יפה ומיוחדת.

פוסט זה פורסם בקטגוריה הכלה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.